استقبال بیش از ۲۶۵ دانشجوی فنی و حرفه‌ای فارس از جشنواره کشوری قرآن و عترت

امیدوار گفت: بیش از ۲۶۵ نفر در جشنواره فرهنگی و هنری «قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور» ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نادر امیدوار»، امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور»، گفت: استقبال دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس از این جشنواره فرهنگی، قابل توجه بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس افزود: از 13 دانشکده فنی و حرفه ای فارس بیش از 265 نفر در جشنواره «فرهنگی و هنری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور» ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: سایر دانشجویان علاقمند برای شرکت در این جشنواره، می توانند از طریق نشانی الکترونیکی Jfarhangi.tvu.ac.ir  اقدام به ثبت‌نام کنند.

امیدوار با اشاره به زمان برگزاری آزمون این جشنواره اعلام کرد: آزمون بخش معارف این جشنواره در رشته‌های مفاهيم نهج البلاغه، صحيفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسير قرآن، آشنایی با احادیث اهل بيت(ع) و سيره معصومين(ع)، احکام، و سبک زندگی اسلامی ایرانی، دوم تیر و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فرصت بارگذاری آثار دانشجویان در رشته‌های آوایی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی تا 25 تیر در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با تاکید بر بخش هنری این جشنواره کشوری، گفت: در این بخش فرت رقابت در رشته های خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، طراحی پوستر،معرق و منبت، تذهيب وفيلم کوتاه فراهم شده است.

امیدوار افزود: بخش ادبی نیز شامل رشته‌های داستان نویسی، نمایشنامه و فيلمنامه نویسی و شعر است و امیدواریم که دانشجویان استان همچون سال گذشته که مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند، امسال نیز موفق عمل کنند.

کد خبر 938801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha