تولید و توزیع ۶ هزار ماسک در مسجد جامع  رستم آباد

مسئول کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله از تولید و توزیع ۶ هزار ماسک در مسجد جامع رستم آباد به همت جوانان مسجدی خبر داد.

«سجاد جعفری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اقدامات کانون محمد رسول‌الله(ص) رستم آباد از ابتدای سال تاکنون گفت: به دلیل شیوع کروناویروس و به‌منظور پیشگیری از این بیماری که موجب بسته شدن در مساجد شد، برنامه‌های کانون به‌صورت مجازی برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص)مسجد جامع رستم آباد با اشاره به تشکیل کانال کانون در فضای مجازی افزود: در ماه رمضان با بهره‌گیری از این فضا به پخش ادعیه و سخنرانی در شبکه‌های اجتماعی پرداختیم.

 

وی با اشاره به تشکیل گروه جهادی به همت کانون و با همکاری بسیج و هیئت امنای مسجد جامع اظهارداشت: جهت مقابله با کرونا و تامین سلامت مردم ضدعفونی معابر شهری، اماکن عمومی پرتردد، بانک‌ها، جایگاه‌های بنزین و سی ان جی در دستور کار قرار گرفت.

 

جعفری با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در مسجد اعلام کرد: در این راستا به همت جوانان ۶ هزار ماسک تهیه و در سطح شهر رستم‌آباد پخش شد.

 

وی به توزیع ۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: در لبیک به رهبر معظم انقلاب، رزمایش همدلی، ایثار و کمک مومنانه در مسجد جامع برگزار و بالغ بر ۲۰۰ بسته معیشتی، ۱۱۰ بسته در شهر رستم آباد و ۹۰ بسته در مناطق روستایی توزیع شد.

کد خبر 938809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha