شهرک‌های صنعتی تهران از ممنوعیت شعاع  ۱۲۰ کیلومتری مستثنی شوند

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: پیگیر اصلاح قانون ممنوعیت استقرار و مستثنی شدن شهرک های صنعتی تهران از شعاع ۱۲۰ کیلومتری هستیم و از مسئولین درخواست داریم شهرک های صنعتی تهران از شعاع ۱۲۰ کیلومتری مستثنی شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، مهندس صابر پرنیان مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران در نشست با اعضاء هیات مدیره شرکت خدماتی سالاریه شهرستان ورامین عنوان کرد؛ برنامه ریزی و طراحی برای هدایت شبکه های جمع آوری، دفع آب های سطحی در شهرک های صنعتی استان انجام شده است و امیدواریم به مرحله اجرا در آید.


وی با تاکید بر تسریع در اجرای و نحوه پیشرفت پروژه های عمرانی در «سال جهش تولید» گفت: به جد پیگیر اصلاح قانون ممنوعیت استقرار و مستثنی شدن شهرک های صنعتی تهران از شعاع  ۱۲۰ کیلومتری هستیم و از مسئولین درخواست داریم در مورد شهرک های صنعتی استان تهران که در شهرستان های اطراف قرار دارند استنثا قائل شوند.

 

منهدس پرنیان ادامه داد: تخصیص ۱ درصد سهم شهرک‌های صنعتی از عوارض مالیات بر ارزش افزوده و نحوه توزیع آن در راستای جهش تولید بسیار حائز اهمیت است که این مهم نیز دستور جهادی مسئولان ذیربط را می طلبد.

 

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران در پایان گفت: توسعه شهرک های صنعتی تهران با تمهیدات زیست محیطی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 938824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha