ارتقای سطح علمی نیاز حوزه علمیه است

حجت الاسلام عبداللهی، گفت: امروز باید با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت ها در هر مدرسه به دنبال ارتقای سطح علمی، پزوهشی و اخلاقی طلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(25خرداد)  در دیدار کادر مدیریتی  مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد اظهار داشت: رشد علمی و پژوهشی امری ضروری و حیاتی برای حوزه علمیه و امری مؤثر در انجام رسالتی است که بر دوش دارد.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر اینکه همه مدارس علمیه باید به فکر ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلبه باشند، ادامه داد: در این راستا باید از ظرفیت های شهرستانی به خوبی استفاده شود.

 

وی تأکید کرد: امروز حوزه رسالتی سنگین در تربیت جوانانی انقلابی دارد و با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های موجود باید در این زمینه اقدام کرد.

 

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه باید تلاش شود جوانانی نخبه و با استعداد جذب شود، اظهار داشت: در پذیرش طلبه باید معیارهای نخبه پروری مورد توجه ویژه قرار گیرد چراکه این مهم لازمه ارتقای سطح علمی حوزه است.

 

وی عنوان کرد: تربیت طلبه  پژوهش محور اولویت مدارس علمیه باشد و در این زمینه اساتید پژوهش باید فعالیت های طلبه را به سمت نیازهای جامعه هدایت نمایند تا بتوانند فعالیت پزوهشی اثربخش ارائه دهند.

    

 

کد خبر 938890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha