حوزه علمیه برادران لرستان دارای ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ طلبه است

حجت الاسلام موسوی، گفت: امسال ظرفیت پذیرش حوزه علمیه برادران لرستان بیش از ۳۰۰ نفر است و مهلت ثبت نام تا ۵ تیرماه تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سیدمحمدباقر موسوی»، امروز(25 خرداد) در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام در حوزه علمیه برادران خبر داد و اظهار داشت: علاقه مندان به تحصیل در حوزه می توانند تا پنج تیر ماه به مدارس و یا سایت پذیرش حوزه مراجعه کنند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان ادامه داد: امسال حوزه علمیه برادران لرستان با فعالیت 13 مدرسه علمیه در سح یک، دو و سه اماده پذیرش بیش از 300 طلبه جدیدالورود خواهد بود.

 

وی کیفیت محوری را ملاک پذیرش خواند و گفت: در زمینه ارتقای سطح علمی و پژوهشی حوزه تلاش می شود جوانانی نخبه و با استعداد جذب شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تعطیلی مدارس و کلاس درس طلاب به علت شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: اساتید در برگزاری مجازی کلاس های درس به خوبی نقش آفرینی و به رسالت خود عمل کردند.   

 

وی با بیان اینکه امتحانات حوزه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: این امتحانات قرار است در دو نوبت در تیر و مرداد ماه سال جاری برگزار شود.  

کد خبر 938893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha