پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ساخت مسجد سید الشهدا(ع) در خرم آباد

رضایی پور با بیان اینکه مسجد سیدالشهدا (ع) در روستای دولیسکان خرم آباد در حال ساخت است، گفت: پروژه ساخت این مسجد هم اکنون حدود ۹۰درصد پیشرفت فیزیک دارد.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با اتمام عملیات ساخت و نصب پنجره ها و درب های ورودی احداثی با معماری اسلامی در محل شبستان و حیاط مسجد سید الشهدا (ع)، پیشرفت فیزیکی این پروژه به % ۹۰ رسید.

 

معاون بهره وری اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: پروژه مسجد سیدالشهدا (ع) از محل اعتبارات بنیاد برکت و مشارکت خیرین نیک اندیش و با تلاش ها، پیگیری ها و اقدامات خالصانه هیات امنای محترم این مسجد، در روستای دولیسکان علیا بخش زاغه شهرستان خرم آباد، در حال احداث می باشد.

 

وی اذعان داشت: این مسجد با زیربنای بیش از ۴۰۰ مترمربع، در زمینی به مساحت ۵۶۰ مترمربع که توسط خانواده فرهادی وقف شده است.

 

رضایی پور با بیان اینکه ساخت این مسجد هم اکنون در مراحل پایانی قرار گرفته است، افزود: انتظار میرود، با تامین اعتبار و اجرای عملیات عمرانی نمای بیرونی و داخلی، سفیدکاری سقف و بدنه شبستان، سنگ پلاک، قرنیز و سنگ فرش کف شبستان و حیاط، تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: تلاش اهالی مومن این روستا در جهت احداث این مسجد و مقدم دانستن آبادانی مسجد بر منازل شخصی خود بهرغم محرومیت های موجود، باعث پیشرفت متناسب و کاهش هزینه های جاری پروژه شده است.

کد خبر 938897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha