مردم خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند

خادمی، با اشاره به روند رو به گسترش بودن بیماری کرونا در لرستان، گفت: مردم باید خطر این بیماری را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی»، امروز(25 خرداد) در در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان اظهار داشت: استان لرستان در زمینه شیوع ویروس کرونا دارای شرایط خطرناکی بوده و کرونا در استان در حال گسترش است.

 

استاندار لرستان بر رورت همکاری مردم برای جلوگیری از انتشار این ویروس افزود: استفاده از ماسک باید به عنوان یک ابزار اساسی و ضروری مورد استفاده مردم قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند چراکه با توجه به شرایط زندگی مردم امکان محدود کردن فعالیت ها میسر نخواهد بود.

 

خادمی با بیان اینکه مهم ترین خواسته ما استفاده ماسک توسط مزدم است، گفت: استفاده از ماسک در ارتباطات احتمال انتقال بیماری را به کمتر از ۵ درصد کاهش خواهد داد.

 

وی با اشاره به تهیه و توزیع ماسک مورد نیاز مردم در بازار، اظهار داشت: ماسک مورد نیاز مردم در سطح بازار وجود دارد و در زمینه تهیه و توزیع ماسک به مقدار لازم و قیمت مناسب در سطح بازار همواره در دستور کار قرار دارد.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: عدم استفاده از ماسک خطر ابتلا به ویروس کرونا را تا ۹۵ درصد افزایش می‌دهد و در زمینه همکاری مردم باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

 

کد خبر 938943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha