تغییر مسیر انتقال زباله ها از داخل مهرشهر و کیانمهر به سمت جاده قزلحصار

بیرانوند با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از طرف شورای شهر و بررسی های کارشناسی گفت: خط انتقال مسیر زباله ها از مهرشهر و کیانمهر به سمت جاده قزلحصار انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فریده بزنی بیرانوند» طی نشست جلسه شورای شهر کرج که عصر یکشنبه ۲۶ خرداد برگزار شد گفت: تغییر مسیر انتقال زباله ها از داخل مهرشهر و کیانمهر به سمت جاده قزلحصار با هدف رضایت شهروندان انجام می شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از مشکلات و دغدغه های شهروندان عبور خط انتقال زباله ها به حلقه دره از داخل مهرشهر و کیانمهر کلانشهر کرج است.

وی توضیح داد: این مسیر انتقال زباله آلودگی های زیست محیطی برای شهروندان مهرشهر و کیانمهر ایجاد کرده است که در طول سال های اخیر بارها از آن گله مند بودند.

بیرانوند تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طرف شورای شهر و بررسی های کارشناسی خط انتقال مسیر زباله ها از مهرشهر و کیانمهر به سمت جاده قزلحصار انتقال یافت و این امر در رضایت و آرامش خاطر شهروندان اهمیت ویژه ای دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج در محور دیگر سخنان خود از پرداخت حقوق و مزایای معوق کارگران نیروهای خدماتی شهرداری خبر داد و گفت: مطالبات کارگران یکی از دغدغه های جدی است که همواره در اولویت برنامه های مسئولان مدیریت شهری قرار دارد.

بیرانوند مطرح کرد: از دیگر اقدامات و برنامه های مصوبه پیشگیری از ایجاد بازار روز در محدوده کانون فرهنگی قلم است که بنابر کارکرد آموزشی آن استانداری البرز، فرمانداری همچنین مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه ای داشتند.

 

کد خبر 939006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha