گفتمان جهانی سازی انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی محقق می شود

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: گفتمان جهانی سازی انقلاب اسلامی با تفکر انقلابی و بسیجی در گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «مهدی الهی راد» امروز (۲۶ خرداد) در جلسه ابلاغ برنامه های بسیج سال 1399 که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی (علیه السلام) و حوزه حضرت معصومه ( سلام الله علیها) در محل نمازخانه سپاه بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق (علیه السلام)، گفت: بسیج مدرسه و دانشگاه عشق است که در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: تا کنون اوج آمادگی های بسیج در جای جای ایران اسلامی و حتی تفکر بسیجی در برخی از کشورهای دیگر نیز نفوذ کرده است.

 

وی اظهارداشت: در هر مأموریتی که سپاه با اتکاء به دریای خروشان بسیج وارد عمل شده، به اعتراف همه دشمنان انقلاب اسلامی موفق و موثر بوده و این شجره طیبه نوپای زمان دفاع مقدس تبدیل به درختی تنومند شده که دیگر در مقابل طوفان ها و تهدیدات دشمن سرخم نخواهد کرد.

 

الهی راد به نقشه های دشمنان و خباثت های آنان در خصوص عدم برگزاری چشن 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را گرفتیم و وارد گام دوم انقلاب و گسترش تفکر مقاومت و جهانی شدن انقلاب اسلامی شده ایم.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد بیان داشت: گفتمان جهانی سازی انقلاب اسلامی با تفکر انقلابی و بسیجی در گام دوم انقلاب محقق خواهد شد و امروز این تفکر را در سایر کشور های جهان مانند عراق، یمن، لبنان، سوریه و حتی در خود ایالت متحده آمریکا نیز می بینیم.

کد خبر 939047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha