برگزاری پنجمین دوره تربیت مدرس کشوری با عنوان «بینش مطهر» در ارومیه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، از آغاز ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس کشوری با عنوان «بینش مطهر» و با موضوع آثار شهید مطهری در ارومیه خبر داد.

«حجت‌الاسلام محمد داداش زاده»، در گفتگو با خبر نگار شبستان در ارومیه، گفت: ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس کشوری با همکاری تبلیغات اسلامی استان، سپاه، ارشاد اسلامی، دانشگاه فرهنگ و هنر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی، شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه همچنین دبیرخانه بینش مطهر آذربایجان غربی آغاز و تا (۱۰تیر) ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب که همه اقشار مردم با هر مدرک تحصیلی میتوانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند افزود: محل برگزاری دوره دانشگاه فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش بصورت مجازی خواهد بود.

حجت‌الاسلام داداش زاده یادآور شد: تلاش کرده ایم برای این دوره آموزشی از اساتید طراز اول حوزوی و دانشگاهی استفاده کنیم بطوری که اساتید روحانی دارای مدرک سطح ۴ حوزوی و اساتید دانشگاهی نیز دکتری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان ساخت: محوریت آموزش پنجمین دوره تربیت مدرس، آثار استاد شهید مرتضی مطهری است و تلاش شده تا افکار، عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

کد خبر 939114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha