همایش ملی مجازی زیست جهان پساکرونا در ایلام برگزار می شود

رئیس دانشگاه ایلام از برگزاری همایش ملی مجازی زیست جهان پساکرونا« از وضعیت موجود تا وضعیت مطلوب» در این دانشگاه خبر داد و گفت: شناخت و آگاهی از وضعیت پس از کرونا موجب برنامه ریزی بهتر برای ورود به این دوره می شود.

«محمد علی اکبری» صبح امروز(۲۶ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: این همایش به همت دانشگاه ایلام و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: آب، خاک، محیط زیست و کشاورزی، سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد، صنعت و گردشگری، بهداشت و سلامت، علم، فناوری و نوآوری، اجتماعی، فرهنگی و دین از جمله محورهای برگزاری این همایش ملی به میزبانی دانشگاه ایلام است.

 

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این همایش پایان شهریور ماه سال جاری است، تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط از نظر وضعیت شیوع کرونا این همایش در پاییز امسال با معرفی آثار برگزیده برگزار خواهد شد.

 

علی اکبری گفت: همه اقشار مختلف مردم از جمله عموم، دانشجویان، کادر اداری و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند با ارسال اثر در این همایش شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه این همایش شامل بخش های یادداشت کوتا فنی تا ۵۰۰ کلمه، مقاله کوتاه تا ۱۵۰۰ کلمه و مقاله بلند تا ۸ هزار کلمه است، افزود: دانشگاه ایلام در راستای انجام  رسالت و مسئولیت اجتماعی خود برای مبارزه با ویروس کرونا از ظرفیت واحد استاني شبکه ملي جامعه و دانشگاه استفاده کرده  و بر این اساس شيوه‌هاي کاربردي پيشگيري و مقابله با بحران کرونا در این دانشگاه ارائه شد.

 

رئیس دانشگاه ایلام بیان کرد: بسياري از هنجارها، ارزش‌ها، عادات، رسوم و به طور کلي مناسبات اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و بهداشتي در سطح جهان و جوامع مختلف به دنبال شیوع کرونا تغيير خواهد کرد و بر این اساس آگاهي از چنين تغييراتي مي‌تواند سياست‌گذاران را در برنامه‌ريزي‌هاي بهتر برای مدیریت جهان پس از کرونا بسیار یاری برساند.

 

علی اکبری در پایان با تقدیر از تلاش ها و همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي استان در خصوص شيوه‌هاي مقابله با بحران کرونا و روش‌هاي پيشگيري از آن، خاطرنشان کرد: از تمامی دانشگاهیان و علاقه مندان برای شرکت در این همایش درخواست می شود که با ارسال اثر در این همایش ملی شرکتت کنند.

 

کد خبر 939122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha