برنامه های دهه کرامت امسال در بستر فضای مجازی اجرا می شود

حجت الاسلام امیدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های دهه کرامت امسال از اول تا یازده ذیقعده در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: ایام دهه کرامت که با میلاد حضرت معصومه (س)، بزرگداشت احمد بن موسی (ع)، بزرگداشت امامزادگان جلیل القدر (ع) و میلاد حضرت امام رضا (ع) را شاهد هستیم، فرصت بسیار مغتنم و گرانبهایی برای معرفت افزایی نسبت به این بزرگوران است.

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس افزود: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت هر سال با برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان دستگاه های عضو شورا که دبیری آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دبیرخانه شورا نیز در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مستقر است، هماهنگ می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه صورتجلسه به تمامی دستگاه های عضو ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: دستگاه ها برنامه های پیشنهادی را از طریق نمابر 07137253955 اعلام کنند تا جمع بندی شود.

حجت الاسلام امیدی از راه اندازی گروهی متشکل از نهاد های عضو شورا در فضای مجازی خبر داد و گفت: امید است با همدلی و هم افزایی بتوانیم برنامه های دهه کرامت را در بستر فضای مجازی به صورت ویژه و باشکوه اجرا کنیم.

خاطرنشان می شود، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه های عضو شورا در سالن «شهید آیت الله دستغیب» حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

کد خبر 939205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha