برگزاری غیرحضوری ۹۰ درصد امتحانات دانشگاه لرستان

رشیدیان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ۹۰ درصد امتحانات دانشگاه لرستان بجز رشته های خاص و دارای کارگاه عملی، مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احسان رشیدیان»، امروز(26 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به علت شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت دانشجویان و اساتید۹۰ درصد امتحانات دانشگاه لرستان غیر حضور برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ادامه داد: امتحانات رشته‌های خاص و دارای کارگاه‌های عملی به به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مجازی کلاس های درس دانشجویان از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا و تقویت زیرساخت ها در این زمینه، یادآور شد: کلاس‌های مجازی در دانشگاه لرستان پنجم تیرماه به پایان می رسد.

 

رشیدیان با بیان اینکه امتحانات تئوری و نظری در قالب ارزشیابی غیرحضوری دانشجویان با احتساب نمرات مستمر و استفاده از نرم افزارم LMS و با توجه به سرفصل‌های دروس برگزار خواهد شد، گفت: امتحانات از هشتم تا ۲۲ تیرماه ادامه دارد.

 

وی اذعان داشت: کلاس‌های عملی دانشگاه لرستان از ۲۳ تیرماه به صورت فشرده به مدت دو هفته برگزار می‌شوند.

 

رشیدیان ادامه داد: امتحانات دروس عملی در دانشگاه لرستان از پنجم تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود و نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تا ۲۰ مردادماه تکمیل خواهد شد.

کد خبر 939328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha