۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در قالب طرح ملی «راهکار» ۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع می شود.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) در قالب طرح ملی «راهکار» ۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته شامل برنج 10 کیلویی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن مایع، خرما، نخود و تخم مرغ است و اقلام بهداشتی نیز شامل صابون، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، پودر لباسشویی، ماسک و مواد ضدعفونی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 700 بسته غذایی در پنج مرحله به همت خیرین، مرکز نیکوکاری مسجد محله آقاکاظم و فعالان کانون های مساجد در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است که این همت جهادی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

جبارزاده خاطر نشان کرد: تاکنون خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و یا خانواده های مبتلا به بیماری کرونا از سوی فعالان کانون شناسایی شده اند که با توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی از این خانواده در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حمایت و پیشیبانی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) افزود: اهدا بیش از 350 پرس غذای گرم در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر اقدام های خداپسندانه فعالان این کانون است.

 

جبارزاده اعلام داشت: تاکنون تمامی فعالیت های خیرخواهانه این کانون با طرح احسان برای سلامتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صورت گرفته است.

کد خبر 939545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha