هر جا انقلابی بودیم پیشرفت کردیم/رفع مشکلات اقتصادی کار جهادی می‌خواهد

سردار فدوی گفت: خدا در دین و قرآن چیزی برای بشر کم نگذاشته است، مهم عمل کردن به دستوراتش است‌. ما پای هر کاری انقلابی حاضر شدیم موفقیت به دست آوردیم‌. امروز مشکلات اقتصادی هم باکار جهادی و اخلاص عمل به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «علی فدوی» امروز (27 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی با شرارت‌های ضدانقلاب به پاسداری پرداختند‌.

 

 جانشین فرماندهی کل سپاه افزود: شهدای ما در تمام عرصه‌ها پشتوانه اساسی ما هستند، خداوند متعال عنایت دائمی و مستمر نسبت به همه ما در این راه داشته و دارد و خداوند هرکسی را که بخواهد هدایت می‌کند.

 

سردار فدوی تصریح کرد: خداوند انسان را بهترین خلقت آفرید، ائمه اطهار (ع) را فرستاده و آخرین فرستاده خودش را باقی گذاشته که وعده‌ای در حکومت اسلامی است.

 

وی گفت: هر که از بندگان خدا بخواهد می‌تواند در بهترین وضعیتی که خدا خواسته قرار بگیرد، در کامل‌ترین عاقبت بخیری یعنی شهادت قرار بگیرد خداوند به بندگان اختیار داده است.

 

سردار فدوی عنوان کرد: نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید از انقلاب اسلامی بجای مانده و ایستادگی و مقاومت‌های زیادی را شاهد بودیم، شهدای دفاع از حرم جوانانی بودند که امام راحل و دفاع مقدس را ندیده بودند ولی در سرزمین دور برابر هجوم و حمله دشمنان ایستادند.

 

وی ابراز کرد: یکی از مشکلاتی که فرمانداران ما داشتند این بود که باسیل عظیم  پاسداران مواجه می‌شدند که درراه جان دادن در مسیر والای امام داوطلب شده بودند.

 

سردار فدوی با اشاره به کربلا و رشادت‌های یاران سیدالشهدا (ع) گفت: ازخودگذشتگی و جان‌برکف بودن مهکی بود که پاسداران انقلاب اسلامی خوردند بیش از ۱۰ هزار نفر در مازندران شهید شدند.

 

وی اضافه کرد: عظمت راه خدا و جبهه حق انقلاب اسلامی با اطمینان دلدادگان انقلاب اسلامی همراه بود که مایه سربلندی اسلام است، انقلاب اسلامی همان اسلام است.

 

سردار فدوی اذعان کرد: مهم این است که انسان توفیق شهادت درراه خدا را پیدا کند، علمای بزرگ در طول تاریخ شیعه نسل به نسل کلام معصومان را منتقل کردند.

 

وی یادآور شد: امام راحل دلدادگان انقلاب اسلامی را با خود همراه کرد و به پیروزی در این مسیر دست‌یافت، طبق قاعده‌های قرآنی در هر شرایط پیروزی با حزب‌الله بوده است.

 

سردار فدوی تأکید کرد: در دنیا حزب‌الله و حزب الشرک وجود دارد انسان باید با تمام توان در حزب‌الله قرار بگیرد، روزی دشمنان احمق انقلاب اسلامی تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی حتی یک سال هم دوام نمی‌آورد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان در سال ۱۳۵۷، با توپ و تفنگ به‌سوی مرزهای ما و خطه شمال حمله‌ور شدند، گفت: وقتی در این مسیر موفق نشدند دیوانه‌ای چون صدام را تحریک کردند و یک جنگ هشت‌ساله را رقم زدند.

 

سردار فدوی بیان کرد: بعد از عملیات والفجر و کربلای پنج مطمئن شدند که صدام پیروز نیست در سال ۱۳۶۵ خود آمریکایی‌ها با ناوهای زیادی وارد عمل شدند و تا پایان جنگ در دریا حضور داشتند.

 

وی اضافه کرد: فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران به لحاظ سنی جوان‌تر از فرمانده فعلی است و سیاست جوان‌گرایی در این نیروی مردم به‌خوبی در حال انجام است.


سردار فدوی با اعلام اینکه بازنشستگی در نیروی انقلابی وجود ندارد، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی تمامی ندارد و پایان مأموریت یک سپاهی شهادت است.

 

وی اظهار کرد: اینکه انسان بتواند به هر بهانه‌ای خودش را در جبهه حق قرار بدهد خیالش باید راحت باشد، به فرموده امام راحل مکلف به انجام تکلیف هستیم نه نتیجه! چون نتیجه را خدا رقم می‌زند.

 

سردار فدوی افزود: رزمندگان اسلام دریافتند که نتیجه جنگ در خانه دشمن پیروزی خواهد بود و دشمن را از خانه خودمان دور کردیم تا جایی که ریاست جمهوری امریکا گفت ایران مانع شد که ما در سوریه بمانیم.

 

وی اظهار کرد: در بحث تحریم‌ها که آمریکایی‌ها همواره دخالت داشتند بسیاری از جاها زیر حرف خودشان زدند، هیچ کشوری در دنیا جرأت ایستادگی در مقابلشان را ندارد جز ایران!

 

سردار فدوی تأکید کرد:  تعریف ما از قدرت این است که خدا و حق را می‌فهمیم، ولی آمریکایی‌ها این موارد در محاسباتشان دخیل نیست، ما باور داریم، مردم ما پای‌کار تا شهادت بودند.

 

وی گفت: قدرت، موشک، شناور، قدرت جنگی رزمندگان ما را می‌فهمند، اگر مشکلی هست برای این است که ما پای‌کار نرفتیم.

 

سردار فدوی با اشاره به جنگ احد در دوران پیامبر گفت: مقدمه پیروزی توجه به شروط است، نتیجه کار را خدا رقم خواهد زد، گرفتاری‌های امروز ملت ایران برای این است که بر طبق قاعده‌های خدا پای این‌ کارها نرفتیم.

 

وی یادآور شد: خدا در دین و قرآن چیزی برای بشر کم نگذاشته است، مهم عمل کردن به دستوراتش است‌، در کار سخت‌جان باید داد ولی کار اقتصادی کار آسانی است.

 

سردار فدوی تأکید کرد: اگر به شروط عمل کنیم خدا بهترین نتیجه را رقم می‌زند ما پای هر کاری در انقلاب رفتیم موفقیت به دست آوردیم‌، برخی از موضوعات مختلف که موردتوجه نبودند امروز با اخلاص و توجه به نتیجه رسیدند.

 

وی بیان کرد: بیش از ۴۱ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و قاعده‌های بی‌شماری برقرار است اگر طبق آن عمل کنیم پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش تحویل می‌دهیم.

 

کد خبر 939591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha