سپاه قلب تپنده انقلاب است

مسلمی گفت: سپاه پاسداران محدود به ابعاد نظامی نمی شود سپاه قلب تپنده انقلاب در همه عرصه های نظامی، اقتصادی، علمی و.... است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « سیاوش مسلمی » امروز (27 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه کربلای مازندران بیان کردخداوند را شاکرم که حسن توجه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل حالم شد، امیدوارم زیر سایه امام عصر(عج) با فرماندهی امام خامنه‌ای سربلند و روسفید باشم‌.

 

فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران از سردار بابایی تقدیر و تشکر کرد، اقدامات وی را باارزش دانست و گفت: مفتخرم که اهل استانی هستم که اولین حکومت شیعی در اینجا تأسیس شد و پناهگاه امامزادگان بود و هزار و ۲۲۲ امامزاده واحب التعظیم دارد.

 

مسلمی یاداور شد: استان ما بیشترین تعداد شهید در کشور را دارد، تعداد ۴۲ شهید والامقام مدافع حرم دارد، به مدت یازده سال در کنار سردار عبدالله ملکی در مناطق عملیاتی کردستان حضور داشتم.

 

فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران اذعان کرد: افتخار دارم روستایی زاده هستم از نون حلال کشاورزی پدرم به خدمتگزاری مردم مؤمن استان نائل شدم در خانواده‌ای بزرگ شدم که درد و رنج محرومیت را حس کردم، درد مردم را درک می کنم.

 

وی گفت: با توکل بر خدا و حمایت‌های معنوی شهدا و سپاه پیشکسوتان که هر چه داریم به برکت شجاعت این بزرگواران بوده است، امیدوارم در کنارشان بتوانم در ادامه این مسئولیت بزرگ دینم را نسبت به سپاه ادا کنم.

 

مسلمی عنوان کرد: سپاه پاسداران محدود به ابعاد نظامی نمی شود سپاه قلب تپنده انقلاب در همه عرصه های نظامی، اقتصادی، علمی و.... است. برنامه‌های مفصلی را طراحی و برنامه‌ریزی کردم در دوره‌های کوتاه مدت تا بلند مدت در جمع سپاهیان بیان خواهم داشت

 

وی در پایان از پدرش که در این جمع حضور داشت و یک سالی بخاطر کرونا دیداری نداشتند تشکر کرد و این وعده را داد که در راه خدمت صادق باشد.

 

کد خبر 939606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha