تعامل و همکاری می تواند اقدامات خوبی را به سرانجام برساند

حیدری با تاکید بر اینکه در سایه تعامل و همکاری می توان اقدامات خوبی را انجام دهیم و همه باید در کنار هم باشیم، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشترین شتاب و عجله را برای ساماندهی و تعیین تکلیف پادگان ارتش در اراضی آبشار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» امروز( ۲۷ خرداد) در مراسم افتتاح «پروژه منازل سازمانی مهر ولایت ۱ قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا» ضمن تشکر از مسئولین شهر مشهد و استان، اعم از استاندار، اعضای شورای شهر مشهد و شهردار و ادارات مختلف، اظهارکرد: در سایه تعامل و همکاری می توان اقدامات خوبی را انجام دهیم و همه باید در کنار هم باشیم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشترین شتاب و عجله را برای ساماندهی و تعیین تکلیف پادگان ارتش در اراضی آبشار دارد، گفت: به ضرس قاطع، هیچ کاری در این خصوص تاکنون معطل ارتش نبوده و نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه قسمت‌های دیگر در این خصوص پای کار نیستند و امیدواریم با تدبیر استاندار خراسان رضوی و مدیریت شهری مشهد این موضوع هرچه سریعتر به نتیجه برسد، گفت:به عنوان نیروی زمینی ارتش آماده همکاری و تعامل در این زمینه هستیم و امیدواریم سایر نهادها نیز پای کار بیایند.

 

سرتیپ «رضا آذریان» هم در این مراسم با بیان اینکه تعاملات سازنده‌ای بین ارتش و شورای شهر و مدیریت شهری درخصوص این پروژه شکل گرفت، اظهارکرد: مصوبه شورای پنجم شهر مشهد موجب شادمانی و ارتقاء روحیه کارکنان نیروی زمینی ارتش در این شهر شد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا با بیان اینکه موضوع توجه به معیشت و بویژه منازل سازمانی برای کارکنان ارتش یکی از منویات مقام معظم رهبری بوده که امروز شاهد تحقق بخشی از این مهم هستیم، گفت: تمامی فعالیت‌ها، اقدامات و تعاملاتی که در مشهد در این زمینه، (معیشت و تامین مسکن سازمانی کارکنان) صورت گرفته، استحضار مقام معظم رهبری می‌رسد.

 

وی همچنین با تشکر مجدد از شورای شهر مشهد، گفت: امیدواریم این تعاملات در آینده نیز ادامه داشته باشد؛ شهرداری مشهد تاکنون تعاملات و همکاری‌های خوبی در بحث‌های مختلف با نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق داشته است.

کد خبر 939648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha