دانشنامه دفاع مقدس فارس مرجع قابل استنادی خواهد بود

غلام نژاد گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان فارس در واقع دایره المعارفی است که اطلاعات شهدا و اشخاص، گروه نظامی و جغرافیا، گروه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در آن درج می شود و مرجع قابل استناد و ارزشمندی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر غلام نژاد»، امروز (سه شنبه 27 خرداد) در نشست با فرمانده هان و پیشکسوتان ارتش استان فارس، گفت: چاپ دانشنامه دفاع مقدس از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

نماینده ارشد آجای استان فارس افزود: دانشنامه دفاع مقدس استان فارس در واقع دایره المعارفی است که اطلاعات شهدا و اشخاص، گروه نظامی و جغرافیا، گروه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در آن درج می شود و مرجع قابل استناد و ارزشمندی خواهد بود.

وی اضافه کرد: تا کنون 2 هزار و 500 مدخل این دانشنامه در فارس شناسایی شده که 984 مورد از آن به ارتش استان فارس تعلق دارد و در مرحله بعد، این مدخل ها به مقاله تبدیل خواهد شد که مورد اتسفاده دانشگاهی و علمی قرار خواهد گرفت.

غلام نژاد با تاکید بر استفاده از حضور صاحب‌نظران و پیشکسوتان دفاع مقدس برای تهیه این مدخل، بیان کرد: از نویسندگان حوزه نظامی و جغرافیا  با هدف راستی آزمایی و جلوگیری از تحریف، نیز بهره گیری شده است.

کد خبر 939696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha