پیام تسلیت رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام به مناسبت درگذشت پدر شهیدان چناری

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام در پیامی در گذشت پدر شهیدان چناری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام متن پیام« سیدمحمد علوی فر» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر دوستان خاص خود گشوده است و آن لباس تقوا، زره محکم و سپر مطمئن اوست.   امیرمومنان حضرت امام علی(ع)

 

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌ های برتر استقامت و فداکاری هستند.

 

والدین شهدا عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، بی تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه های عظیم کشورمان هستند، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

 

مرحوم حاج «محسن چناری» پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که بامداد امروز به دیار حق شتافته و به فرزندان شهیدش پیوست، به همراه فرزندان شهیدش در عملیات‌های دوران دفاع مقدس نظیر والفجر مقدماتی حضور داشته و همواره منشا خیر و در راستای ترویج فرهنگ دینی و ائمه اطهار(ع) گام بر می داشت.

 

این ضایعه را به مردم غیرتمند استان و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده محترم و شهید پرور چناری صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

 

سید محمد علوی فر- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و  مسئول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام

 

کد خبر 939723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha