اقدامات آموزشی مورد نیاز برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده است

مودت با بیان اینکه اقدامات آموزشی مورد نیاز برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده و در اختیار آنها قرار گرفته است گفت: استان خوزستان آمادگی کامل را برای برگزاری کنکور سراسری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کوروش مودت» شامگاه (سه‌شنبه ۲۷ خرداد) در شورای آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم امسال اظهار کرد: برگزاری این امتحانات در اختیار استان‌ها قرار گرفت و این آزمون در شبکه شاد برای دانش‌آموزان خوزستانی برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه از وزارت آموزش و پرورش خواستیم تا امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم با تأخیر سه‌ هفته‌ای تا یک ماهه برگزار شود افزود: وزارت با این طرح موافقت کرد.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم ۳۶۳ حوزه در خوزستان برپا بود که امسال به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی این تعداد به ۵۲۰ واحد افزایش یافت.

 

مودت با اشاره به اینکه مردم ابتدا نگران فرزندان خود بودند تصریح کرد: زمانی که خانواده‌ها رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله‌های یک‌ونیم تا ۲ متری را میان دانش‌آموزان و اقلام بهداشتی موجود در حوزه های امتحانی را مشاهده کردند، نگرانی‌ آنها برطرف شد.

 

وی با بیان اینکه ۵۲۰ پایگاه سلامت در حوزه‌های امتحانی وجود دارد ابراز کرد: در حوزه‌ها استفاده از تب‌سنج و ماسک برای دانش‌آموزان نیز اجباری بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اقدامات ستاد اجرایی کنکور استان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: استان خوزستان آمادگی کاملی برای برگزاری کنکور سراسری را دارد و اقدامات آموزشی مورد نیاز برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

 

وی به برگزاری امتحانات مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در نیمه دوم تیرماه اشاره کرد و اذعان داشت: تلاش می‌شود شبکه شاد در خوزستان بیش از گذشته تقویت شود تا اگر مهرماه امسال نیاز به استفاده از این شبکه بود، دانش‌آموزان با مشکل احتمالی مواجه نشوند.

 

مودت به ارائه طرح آجربه‌آجر از سوی سازمان نوسازی مدارس اشاره کرد و یاد آور شد: ارائه طرح انسداد مبادی بی‌سوادی با تأکید بر شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، ارائه برنامه‌های مربوط به اجرای پروژه مهر در استان خوزستان و همچنین توسعه فضای دانشگاه فرهنگیان در این استان چند دستور کار این جلسه شورای آموزش و پرورش است.

 

کد خبر 939791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha