اعتبار لازم برای تکمیل ۲ پروژه سرایان اختصاص می یابد

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قول مساعد برای تخصیص اعتبار تکمیل دو پروژه مجتمع زمرد و باند پیاده روی مقابل فرمانداری سرایان را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «مهدی جمالی نژاد» معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عصر (۲۹ خرداد) به همراه استاندار خراسان جنوبی با حضور در سرایان از بافت تاریخی شهر سرایان و طرح های در دست اقدام شهرداری سرایان بازدید کردند.  

 

«رضا مطلبی پور»شهردار سرایان در این بازدید به پروژه های نیمه تمام شهرداری سرایان شامل مجتمع تجاری زمرد و باند پیاده روی مقابل فرمانداری و مسائل و مشکلات حوزه شهری سرایان اشاره کرد و خواستار مساعدت و اختصاص اعتبار برای سرعت در اجرای این طرح‌ها شد.

 

 وی با تقدیر از توجه استاندار برای تخصیص اعتبار تکمیل حمام تاریخی سرایان گفت: به زودی عملیات تکمیلی این پروژه به اتمام و شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

 

مطلبی پور خواستار اختصاص ۲ میلیارد تومان به میراث فرهنگی سرایان جهت تکمیل عملیات احداث بازارچه بافت تاریخی  شد و افزود: با بهره برداری از این طرح شاهد فعالیت زنده صنعت چلنگری و رونق اشتغال در بازارچه آهنگران خواهیم بود.

 

فرماندار سرایان هم در این بازدید با بیان گزارشی، مسائل و مشکلات شهرستان را به صورت مکتوب به رئیس سازمان شهرداری‌ها تقدیم و بر اختصاص سهمیه قیر برای رونق فعالیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با توجه به محدودیت منابع مالی این دو نهاد تاکید کرد و «جمالی نزاد» معاون وزیر کشور هم در این بازدید قول مساعد برای تخصیص دو پروژه تکمیل مجتمع زمرد و باند پیاده روی مقابل فرمانداری داد.

کد خبر 939818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha