مبارزه با فساد، حمایت از تولید است

اصفهانی حمایت از تولید کنندگان را در مبارزه با قاچاق و واردات بی رویه و مبارزه با مفاسد و مفسدان واصلاح نظام بانکی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «علی اصفهانی» در مراسم تودیع و معرفی دادستان شهرستان خوانسار با یادآوری متن حکم انتصاب رییس قوه قضابیه گفت: دستگاه قضایی برای تحول باید مردمی و انقلابی باشد و مبنای کار قضاوت اگر دین و اصول انقلاب نباشد، هیچ ارزشی ندارد و اگر قاضی از ظرفیت ها و نهاد های مردمی استفاده نکند، ارزشی ندارد.

دادستان عمومی اصفهان مهم ترین عنصر در تحول را نیروی صالح و کارآمد برشمرد و تاکید کرد: دست ناپاک نمی تواند پاکی ایجاد کند و جوان صالح، انقلابی فاضل در مسئولیت های قضایی می تواند تحول آفرین باشد.

وی کرامت انسانی و مبارزه بی امان با مفاسد را از اولویت های دستگاه فضا در سال جاری خواند و ببان کرد: مبارزه با فساد نیاز به اصلاح بسترهای فساد زا دارد و اگر این بستر اصلاح نشود، با معلول و نه علت مبارزه شده است.

اصفهانی  با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد محقق نمی شود، یادآوری کرد: نام گذاری 15 سال اخیر، اقتصادی است و جهش تولید در کرونا برای تولید به ماسک و مواد ضد عفدنی کننده با همراهی مردم  ومسئولان شکل گرفته است و لذا هرجا که اتحاد و هم افزایی باشد، موفقیت حاصل می شود.

دادستان اصفهان با یاد آوری اینکه رهبری و مراجع، نظر کارشناسان بهداشت را قبول و اجرا کردند ،افزود: چرا هنگام طرح مسائل در فرهنگ و دین و غیره، نظر کارسناسان قبول و جدی نمی شود؟

وی حمایت از تولیدکنندگان توسط قوه قضائیه را در مبارزه با قاچاق و واردات بی رویه و مبارزه با مفاسد و مفسدان واصلاح نظام بانکی ذکر کرد و ادامه داد: این دستگاه از تولید حمایت می کند و با مخلان امنیت و آرامش مردم، مخلان سلامت و سارقان مسلح و هرکسی که آسایش مردم را از بین ببرد، برخورد قاطع می کند./

کد خبر 939946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha