افتتاح ۲۰ هکتار سیستم آبیاری تحت فشار و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در خرمبید

خسروانی گفت: به مناسبت هفته کشاورزی ۲۰ هکتار سیستم آبیاری تحت فشار و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در خرمبید به بهره‌برداری رسید.

«آرش خسروانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما افزایش طرح های آبیاری تحت فشار در شهرستان است که سهم اساسی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید افزود: هزینه اجرای این طرح آبیاری نوین که از محل از اعتبارات سال مالی ۹۸ تامین اعتبار شده است که هزینه اجرای طرح آبیاری بارانی کلاسیک ثابت سه میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال بوده که مبلغ ۲ هزار و یکصد میلیون ریال سهم مشارکت دولت تامین شده است.

وی افزود: هزینه انجام شده توسط متقاضی در مجموع ۴۴۰ میلیون تومان است که شامل برق رسانی، احداث استخر و تکمیل آبرسانی با لوله بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی همچنین از افتتاح یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت یک هکتار با سطح مفید هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد و با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح 2 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: از این میزان مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی است و با افتتاح و بهره ‌برداری این طرح در زمینه تولید سبزی و صیفی زمینه اشتغال ۱۰ نفر مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

کد خبر 939955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha