مدرسه ۳ کلاسه در درمیان ساخته می شود

چاوشان گفت: با مشارکت موسسه خیریه پویندگان مهراندیش، تفاهم نامه ساخت مدرسه سه کلاسه در شهرستان درمیان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمود چاوشان» صبح امروز (۳۱ خرداد) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تفاهم‌نامه ساخت یک باب مدرسه ابتدایی سه کلاسه به همت موسسه خیریه پویندگان مهراندیش به امضا رسید.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: مدرسه خیرساز با مشارکت موسسه خیریه پویندگان مهراندیش به نام جواد نیک‌بین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی در شهرستان درمیان ساخته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه مقرر به ساخت مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۷۳ مترمربع در روستای فیض آباد شهرستان درمیان به صورت مشارکتی خیر و اداره کل نوسازی شده است، ادامه داد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این فضای آموزشی ۶۰۰ میلیون تومان است که تا مهر ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

 

چاوشان میزان مشارکت خیر در ساخت این پروژه را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: مابقی اعتبار از محل اعتبارات دولتی تامین می شود و هم اکنون عملیات اجرایی این مدرسه آغاز شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این اقدام خیر و انسان‌دوستانه باعث می شود تا تعداد ۸۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در این روستای شهرستان درمیان بتوانند به تحصیل ادامه دهند.

کد خبر 939976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha