تجهیز خودروها به سامانه ردیاب و جی پی اس گام مهمی در حوزه امنیت است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بسیج تجهیز خودروها به سامانه ردیاب و جی پی اس برای پیشگیری از سرقت خودرو و دیگر جرائم در حال پیگیری است و خیرین کمک کنند تا همه خودروها به این سیستم مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان سردار عبدالرضا ناظری پنجشنبه ( 29 خرداد) در آئین افتتاحیه ساختمان فرماندهی شهرستان رفسنجان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) بیان کرد: امنیت جزو نیازهای زیستی است و وقف برای امنیت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی کلید خورد در سراسر کشور با بسیج امکانات و جلب همکاری خیرین در حوزه امنیت گام های ارزشمندی برداشته شد.

 

 

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: وقف در امنیت امر مهم فراموش شده ای بود همچنان که دو واجب امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده است؛ وقف در امنیت که باشد وقف های دیگر از جمله وقف در آموزش، بهداشت و مساجد و .... را به دنبال خواهد داشت که مردم در این راستا خوش درخشیدند اما وقف در امنیت کم بود که چند سالی است در این حوزه فعالیت های خوبی انجام می شود.

 

 

 

وی ادامه داد: وقف در امنیت همان وقف در اموراقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است چرا که امنیت زیرساخت و زیربنای توسعه در ابعاد مختلف است؛ همه مردم هم باید سهم خود را در وقف امنیت ادا کنند متمکنین و سازمان ها، نهادها و رده هایی که می توانند از نظر اقتصادی در فراهم کردن زیرساخت های امنیتی کمک کنند به میدان بیایند.

 

 

 

ناظری با اشاره به اینکه وقف عمر را هم در وقف امنیت داریم گفت: کسی که در حوزه امنیت فعالیت می کند و وقت، فکر، جسم و ذهن خود را می گذارد کمک به امنیت می کند، اندیشمندانی که در اندیشکده پلیس وقت می گذارند و علم و دانش خود را در این حوزه می گذارند خیرین امنیت به شمار می آیند، علمای حوزه ها و دانشگاهیان که در این حوزه سهمی می گذارند جزو خیرین هستند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی معظم کل قوا 3 پایه اصلی را برای امنیت تعریف کردند که اولین پایه، نیروهای نظامی و انتظامی، سرداران رشید در حوزه نظامی، نیروهای پر افتخار انتظامی هستند که رهبری فرمودند آن ها مجاهدین فی سبیل الله هستند و با اقتدار توأم با مروّت و توأم با مهربانی  در سراسر کشور در ایجاد امنیت تلاش می کنند.

 

 

 

ناظری با بیان اینکه رهبری دومین پایه اصلی برای امینت را مردم می دانند؛ گفت: رهبر انقلاب اسلامی سومین پایه اصلی امنیت را تجهیزات امنیتی می دانند، ما در هفته گذشته در سیرجان 2 کلانتری افتتاح کردیم که به دست خیرین ساخته شده بود.

 

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مردم رفسنجان در حوزه کمک به تجهیزات امنیتی پیشرو هستند آن ها می توانند در این راستا از نظر دوربین های نظارت تصویری به ویژه دوربین های پلاک خوانی در ورودی شهر، کمک کنند نیروی انتظامی امروزبه سمت هوشمند سازی می رود که از خیرین می خواهیم در تقویت این حوزه به کمک ما بیایند.

 

 

 

وی ادامه داد: بسیج تجهیز خودروها به سامانه ردیاب و جی پی اس برای پیشگیری از سرقت خودرو و دیگر جرائم در حال دنبال است تا در زمان های آدم ربایی، گروگانگیری و امورترافیکی بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

 

 

 

ناظری خواست: خیرین کمک کنند تا تمامی خودروها به سیستم جی پی اس تجهیز شود که گام مهمی در حوزه امنیت است لذا امیدواریم رفسنجان به عنوان اولین شهرستان در این حوزه اعلام شود.

 

 

کد خبر 939985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha