رویداد ملی «فهما» سکوی برای خیزش فرهنگی فعالان کانون های مساجد است

حجت الاسلام عزیزی گفت: رویداد ملی «فهما» سکوی برای خیزش فرهنگی فعالان کانون های مساجد است و فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار نیز در این رویداد ملی تاکنون خوش درخشیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امروز (29 خردادماه) در نشست هیات اندیشه ورزی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار گفت: بیماری کرونا شرایط حادی را در کشور و جهان ایجاد کرده و بسیاری از برنامه ها و فعالیت های بشر را مورد تاثیر خود قرار داده است اما فعالان کانون های مساجد توانستند برای جبران کاهش فعالیت های فرهنگی از بستر فضای مجازی بهره مند شدند.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: حضور فعالان مسجدی در فضای مجازی زمینه و بستر مناسبی است تا در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب ایستادگی و سبک زندگی اسلامی را در بین نوجوانان و جوانان ترویج دهد.

 

وی یادآور شد: امروز که غرب گرفتار تجدد و انحطاط اخلاقی خود است باید بستر ترویج فرهنگ ناب اسلامی را در بعد فضای مجازی را در برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود قرار دهیم تا هم نوجوانان و جوانان کشور و تمامی بشریت از آن بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام عزیزی خاطر نشان کرد: فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، دینی، هنری و قرآنی کانون های مساجد در سال های اخیر در شهرستان بیله سوار موفقیت های بسیاری را برای منطقه کسب کرده است و نشان داده که ظرفیت های بزرگی فرهنگی در این شهرستان فعال هستند.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار افزود: رویداد ملی «فهما» سکوی برای خیزش فرهنگی فعالان کانون های مساجد است و فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار نیز در این رویداد ملی تاکنون خوش درخشیده اند.

 

حجت الاسلام عزیزی تاکید کرد: امیدوارم همه فعالان کانون های مساجد بتوانند در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

 

در پایان این جلسه از ۲۰ نفر از فعالان فضای مجازی کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) در ماه مبارک رمضان فعالیت های چشمگیری داشتند با حضور امام جمعه و سایر مسئولان فرهنگی این شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 940030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha