آموزش و پرورش باید نگاه عمیق تری به فرهنگیان داشته باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مجموعه فرهنگیان گلوگاه مهمی است، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش باید نگاه عمیق تری به فرهنگیان داشته باشید و فیلترهای بهتری برای این مجموعه گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی» امروز پنج شنبه (۲۹ خرداد) در نشست شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش باید رسالت خدایی و تربیتی خود را در عمل بروز دهد و زمینه تربیت و تحول الهی را در مجموعه خود آماده کرده و به فعلیت برساند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه عقل معرفت، معاد، معاش و معیشت دانش آموزان باید در مدارس پرورش یابد چرا که آنان آینده سازان این مرز و بوم هستند، اظهارکرد: دعوت دانش آموزان به خیر و تقویت قدرت تشخیص خیر از شر در آنان باید در مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش تدوین و تدریس شود

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش، امین جامعه دینی ماست و باید انسان های امانتدار، دلسوز و خدمتگزار تربیت کند، افزود: فرهنگ معلم خیر بودن و داشتن علم نافع باید در جامعه گسترش یابد.

 

 وی تصریح کرد: مجموعه فرهنگیان گلوگاه مهمی است و باید نگاه عمیق تری به فرهنگیان داشته باشید و فیلترهای بهتری برای این مجموعه گذاشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: نگاه به دانشگاه فرهنگیان باید زیرساختی و برای تربیت نیروی انسانی دلسوز باشد.

 

گفتنی است؛ در سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به خراسان شمالی که از عصر روز گذشته آغاز شده، افتتاح استخر دانش آموزی شهدای فرهنگی، دیدار با خیرین مدرسه ساز، افتتاح متمرکز ١٧ پروژه سنگی در روستای چهارخروار، افتتاح کارگاه توانبخشی و سالن ورزش مجتمع آموزشی استثنایی، شورای اداری و کلنگ زنی هنرستان گوهرشاد شیروان، برنامه ریزی شده است.

 

 

کد خبر 940043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha