توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان جذب توریست سلامت را افزایش می دهد

احمدی با بیان اینکه زیرساخت های بهداشت و درمان مطلوب نیست گفت: با توسعه این بخش جذب توریست سلامت در استان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  رشت، «محمدرضا احمدی» امروز(پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد) در مراسم نخستین کاشت حلزونی شنوایی استان گیلان در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های بهداشت و سلامت گیلان نیازمند نگاه ویژه است گفت: با توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان زمینه رونق بخش های مختلف گردشگری و جذب توریست در استان فراهم می‌شود.


نماینده مردم رشت در مجلس اذعان کرد: با وجود شرایط آب و هوایی و شرایط منطقه‌ای بیماری‌های مختلفی در گیلان شیوع  دارد اما زیرساخت های بهداشت و درمان استان مطلوب نیست.


وی اصافه کرد: در حال حاضر یک  بیمارستان تامین اجتماعی در رشت وجود دارد و بایستی تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی‌ و بیمارستان‌ها در استان افزایش یابد.


«جبار کوچکی‌نژاد» نیز در این مراسم با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز جراحی کاشت حلزون شمال کشور در گیلان از جامعه پزشکی استان و گروه تخصصی که در راه‌اندازی این بخش موثر بودند تشکر کرد و اظهارداشت: علوم‌ پزشکی با همه موانع و مشکلات تلاش کرد تا بحران کرونا را مدیریت کند البته کرونا باعث شد تا ضعف‌های موجود در بخش درمان، علوم پزشکی و تجهیزات پزشکی خود را نشان دهد.


نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: بهداشت و درمان گیلان با مشکلات جدی زیرساختی و تجهیزاتی روبه روست.


وی با بیان اینکه بایستی باید یک مرکز دیگر کاشت حلزون شنوایی با تجهیزات کامل در گیلان راه‌اندازی شود گفت: با توجه به افزایش تولد نوزاد ناشنوا در گیلان، بایستی نگاه ویژه به این بخش شده و فقط به یک بیمارستان اکتفا نشود.


«علی آقازاده» نیز با تاکید بر اینکه سرانه فضاها و تخت‌های درمانی در گیلان نیازمند نگاه ویژه است تصریح کرد: با وجود بحران کرونا ویروس بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان شناسایی شد و بایستی با پیگیری های صورت گرفته برطرف شود‌.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدید کرونا، بیماری‌های گوارشی و انواع بیماری‌های در گیلان وجود دارد خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای کمک و همکاری با تمام حوزه‌های مدیریتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان برای ارتقا زیرساخت های بهداشت و درمان و خدمت رسانی به بیماران استفاده شود.‌

کد خبر 940064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha