بیان حقیقت دستور کار خبرنگاران باشد

بصیری گفت: حریت و جسارت در خبر دستور کار خبرنگاران و بیان حقیقت اولویت مهم رسانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان نکا، «  مسعود بصیری» امروز ( 29 خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره یادداشت نویسی گره که به همت بسیج رسانه شهرستان نکا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: آگاهی و روشنگری در جهان امری مهم و اساسی است که نباید از آن غافل شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اعلام اینکه امروز اسلام در جهان فراگیر شده است و منحصر به ایران اسلامی و منطقه نیست، افزود: امروز بسیاری از کشورهای اروپایی گرایش به اسلام پیدا کرده اند و متمایل به اسلام هستند و این حقیقتی است که باید بیان کرد.

 

وی اظهار کرد: امروزه کشورهای غربی و حکومت های شیطانی نهاد خانواده را نشانه رفته اند و در حالی که برای اسلام، نهاد خانواده مقدس ترین رکن است؛ نظام های شیطانی به فروپاشی خانواده ها فکر می کنند.

 

بصیری گفت: خبرنگاران امروزه پیامبران اطلاع رسانی و حقیقت هستند و باید روشنگری کنند و به دنبال تغییر باشند.

 

وی ادامه داد: دنیا تنها مکانی برای دورهمی نیست و  تلاش و ایستادگی باید در دستور کار باشد که در شرایط کرونایی ایستادگی و مقاومت مردم  ایران اسلامی ما زبانزد جهانیان شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه ها دارای وظایف مختلفی هستند که باید برای روشنگری تلاش کنند و دقت شود که قلم، بیان و زبان خبرنگاران، باری بر دوش نباشند و عمل کننده و روشنگر در جامعه باشند.

 

به گزارش شبستان، در این جشنواره از ۱۰ یادداشت نویس برتر کشوری که حائز رتبه و یا تندیس  این جشنواره شدند و دست اندرکاران این جشنواره تجلیل شد.

کد خبر 940143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha