دستگاه های  نظام باید مبارزه با فساد را از درون دستگاه خود اجرا کنند

حجت الاسلام امینی با تأکید براینکه همه دستگاه های زیر مجموعه نظام باید مبارزه با فساد را از درون دستگاه مربوطه آغاز کنند گفت: دستگاه های نظام نباید اجازه تشکیل پرونده های قضایی را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «عباس امینی» در خطبه های نماز جمعه شاهرودبه برنامه های قوه قضائیه در ماه‌های گذشته در راستای مبارزه با فساد گفت : این قوه اکنون به نقطه امید مردم تبدیل شده است.

 

امام جمعه شاهرودآغاز مبارزه با فساد در درون قوه قضائیه را یکی از کارهای پسندیده وبسیار خوب این دستگاه عنوان کردوافزود:  این تلاش انقلابی موجب شده تا در مردم احساس عدالت ریشه بدواندو با آغاز این حرکت مهم ، سفارش ، پول و نفوذ در روند پرونده ها تاثیری نخواهد داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهارداشت: اگر خواهان جامعه ایده آل در آینده هستیم باید در تربیت دختران امروز تلاش بیشتر کنیم.

 

حجت الاسلام امینی با تأکید بر لزوم الگوبرداری دختران ایران اسلامی از زندگی ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: پرورش و تربیت فرزندان به ویژه دختران باید مورد توجه خانواده ها قرار گرفته و از احکام و معارف اسلامی در تربیت فرزندان بهره گیری شود.

 

وی بابیان اینکه تربیت صحیح دختران در محوریت یک جامعه ایده آل قرار دارد اذعان داشت: فرهنگ ایرانی در معرض هجمه‌های متعددی از سوی دشمنان قرارگرفته که باید نسبت به این امر هوشیارانه عمل کنیم.

 

امام جمعه شاهرود همچنین به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی هم نیزاشاره کرد و گفت : مردم ایران از سال ۳۲ به این امر واقف هستند که نزد آمریکایی‌ها بشر اصلا مهم نیست ، امروز مردم این کشور هم این نکته را فهمیده و دنبال احقاق حقوق هستند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا درسطح جهان جنایات فراوانی را انجام داده است اضافه کرد: ظلم آمریکا تازگی ندارد و حقوق بشر آمریکایی فقط در مقام حرف و برای سوء استفاده از این تعابیر است وگرنه چگونه ممکن است دولتی دم از حقوق بشر بزند اما مردم خود را با آن وضع فجیع سرکوب کند.

 

حجت الاسلام امینی جامعه آمریکا را ناهمگون خواند و افزود: قدرت نرم و سخت این کشور دچار افول شده اما مسئولان این کشور با رذالت هر چه بیشتر هنوز با شعار حقوق بشر به تحریم ملت های آزاده دیگر کشور ها اقدام می کنند.

 

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه امروز چهره خبیث و ظالم آمریکا برای همه جهان نمایان شده است ادامه داد: اعتراضات اخیر مردم در شهرهای مختلف آمریکا نشان از افول قدرت نرم و سخت این کشور در جهان است.

 

 

کد خبر 940220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha