وعده انصارالله برای شکست تحقیرآمیز عربستان

عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به تلاش های عربستان و امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: این دولت های عربی در حقیقت با اسرائیل علیه ملت مسلمان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به تلاش های عربستان و امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: این دولت های عربی در حقیقت با اسرائیل علیه ملت مسلمان هستند.

 

رهبر انصارالله در سخنرانی تلویزیونی که بطور مستقیم از پایتخت صنعا پخش شد ، گفت: عربستان و امارات در کنار رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ملت مسلمان هستند.

 

وی گفت: ایالات متحده و اسرائیل به دنبال به بردگی گرفتن یمنی ها هستند. توطئه های آنها کل جامعه مسلمانان را هدف قرار داده و هدف آنها از هم گسیختن ملت های اسلامی از درون با کاشت بذر اختلاف و تفرقه است.

 

رهبر انصارالله در ادامه گفت دشمنان همه ملل را در جهان اسلام هدف قرار می دهند و می گوید: آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی و سیاسی در ملل اسلامی هستند. ما باید آگاهی عمومی را در مورد چنین طرح هایی افزایش دهیم. مسلمانان باید توطئه های آمریکا و اسرائیل را خنثی کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه جنبش انصارالله وی همچنان در برابر برنامه های هژمونیک آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد ایستاد ، گفت: مزدوران آمریکا و صهیونیست پس از متحمل شدن یک شکست تحقیرآمیز  از یمن خارج خواهند شد.

کد خبر 940324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha