برگزاری مسابقه «جهرم دُخت» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

رحمانیان از برگزاری مسابقه «جهرم دُخت» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه دختران شهرستان جهرم برنامه ریزی شده است.

«عبدالرضا رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و گرامی‌داشت دهه ولایت، شهرداری جهرم از امروز ۳۱ خرداد ماه مسابقه ای با عنوان «جهرم دُخت» میان دختران جهرمی برگزار می کند.

 

دبیر شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه دختران رده سنی پنج تا ۱۲ ساله و ۱۲ ساله با بالا است، افزود: این مسابقه در 2 رشته نقاشی آبرنگ و مداد رنگی و کاردستی برای رده سنی پنج تا ۱۲ ساله برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین در رده سنی ۱۲ ساله به بالا رشته های بازیگری، عروسک‌گردانی، نقالی، عکاسی، ساخت انیمیشن، ساخت پوستر و تصویرسازی در نظر گرفته شده است.

 

رحمانیان با اشاره به موضوعات این مسابقه، خاطرنشان کرد:  «شهر من، خانه من»، «من جهرم را دوست دارم»، «آتش‌نشان فداکار»، «پاکبان زحمتکش»، «من یک جهرمی ‌هستم»، «فرهنگ آپارتمان نشینی»، «باغبان شهر»، «شهروند فداکار»، «جهرم شاد با ...» و «من یک‌پاکبان هستم» از موضوعات این مسابقه است.

 

وی با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه گفت: شرکت کنندگان باید مشخصات فردی خود را (نام و نام خانوادگی، سن، کد ملی، شماره تلفن، شاخه و موضوع شرکت در مسابقه) به صورت درج در پایین عکس یا اول فیلم به شماره ۰۹۹۱۹۳۴۴۳۶۶ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

دبیر شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به جوایز برگزیدگان مسابقه «جهرم دُخت»، گفت: به ۶ نفر اول مسابقه ۶ کارت هدیه 2 میلیون ریالی، ۶ نفر دوم ۶ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۶ نفر سوم ۶ کارت هدیه 500  هزار ریالی اهدا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه آثار باید تا ۱۳ تیرماه به صورت فیلم و عکس ارسال شود، خاطرنشان کرد: اسامی‌ برندگان مسابقه «جهرم دُخت» از طریق صفحه اینستاگرام شهرداری جهرم به آدرس اعلام می شود.

 

رحمانیان در پایان اظهار کرد: علاقمندان در صورت هرگونه سوال در خصوص مسابقه «جهرم دُخت» با شماره ۵۴۲۳۴۶۳۸ روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری جهرم تماس بگیرند.

 

کد خبر 940556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha