مسئولان پاسخگوی مردم باشند

حجت الاسلام حسینی مسئولان نظامی اسلامی را خادم ملت دانست و گفت: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید علی حسینی» امروز(31 خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهارداشت: امروز رفع مشکلات مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در نظامی اسلامی مسئولان خادم ملت هستند، افزود: مسئولان باید قدر فرصت مسئولیت را برای بدانند و در راستای تقویت خدمت به مردم تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم از ارزشمندترین اعمال است، افزود: امروز مردم با مشکلات اقتصادی و اشتغال مواجه هستند و مسئولان باید در راستای رفع این مشکلات با برنامه ریزی مناسب اقدام کنند.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات مردم نعمتی بزرگ برای مسئولان است و به نوعی عبادت محسوب می شود.

 

امام جمعه بروجرد با تاکید بر این که خدمت به مردم برای مسئولان واجب است، بیان کرد: مسوولان باید پاسخگوی مردم باشند.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها و نهادها، گفت: در این روزگار مردم گرفتار هستند، باید با تکریم ارباب رجوع، با مردم مدار شده و با خوش رفتاریی برخورد شود.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به مشکلات امروز فرا روی مردم، افزود: امروز باید در حوزه اشتغال جوانان و مسکن برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

کد خبر 940559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha