احیای واحدهای صنعتی بروجرد برای تقویت اشتغال ضروری است

رحیمی با اشاره به اینکه همدلی و همفکری مسئولان بستر رفع مشکلات امروز جامعه است، افزود: احیای واحد های صنعتی و تولیدی برای تقویت اشتغال دربروجرد ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « عبدالرحیم رحیمی» امروز(31 خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد و با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رفه معضل بیکاری بستر رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

 

فرماندار بروجرد با برشمردم برخی مشکلات امروز جامعه چون بیکاری وتورم، افزود: همدلی و همفکری مسئولان و تلاش برای بهره برداری از ظرفیت های بومی بستر رفع مشکلات مردم است.

 

وی همچنین با برشمردن برخی مشکلات مردم شهرستان بروجرد، بیان کرد: امروز مردم شهرستان بروجرد با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

 

رحیمی ادامه داد: ۳۵ درصد صنعت استان در بروجرد واقع شده اما ۱۰ درصد صنایع بروجرد تعطیل هستند و تاکنون با تلاش و کوشش بیش از ۳۰ واحد تولیدی احیا شده است.

 

وی ادامه داد: شهرستان بروجرد با کمبود امکانات در بخش شهرداری ها و راهداری  مواجه بوده و در روستاها، راههای روستایی باید بهسازی شود که نیاز به کمک و همکاری است.

 

فرماندار بروجرد با تاکید برضرورت تقویت بودجه و اعتبار استانی، افزود: برای رفع مشکلات استانی باید وحدت و همدلی در استان لرستان برقرار شود و مسئولان استانی ارتباط خود را با مسئولان شهرستانی بیشتر کنند.

 

رحیمی با اشاره به شیوع کرونا وبحران ناشی از این بحران در جامعه، گفت: امروز همراهی مردم مهم ترین راه کنترل و مهار ویروس کروناست.

 

وی اذعان داشت: با همدلی و همفکری مشکلات در این بخش مشکلات کنترل شده و متاسفانه تاکنون ۴۹ نفر در شهرستان بروجرد با کرونا فوت کرده اند که میانگین سن فوت شدگان ۷۰‌ سال بوده است.

 

فرماندار بروجرد اظهار کرد: بروجرد در غربالگری کرونا نیز رتبه اول استان لرستان را کسب کرد و امروز باید با فرهنگ سازی، سازگاری با کرونا را در نظر داشته باشیم و به مردم آموزش دهیم.

کد خبر 940571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha