موزه دفاع مقدس حلقه ارتباطی مدافعان ارزش‌های انقلاب با نسل‌های آینده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه باید عقب ماندگی موجود در احداث موزه دفاع مقدس گیلان جبران شود این موزه را بزرگ‌ترین حلقه ارتباطی میان مدافعان ارزش‌های انقلاب با نسل‌های آینده دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(شنبه، ۳۱ خرداد) در دیدار با «امیرمحمد فهمیده قاسم زاده» جانشین و رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با اشاره به شکوفایی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در راستای بعثت پیامبر(ص) و بر مبنای دین خدا، عدل و قسط شکل گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان جمهوری اسلامی ایران را نسخه‌ای بی‌مانند در دنیا دانست و افزود: استکبار جهانی از گسترش تفکر انقلاب اسلامی می‌هراسد و به هر حربه‌ایی برای جلوگیری از نفوذ انقلاب در دنیا متوسل می‌شود.

 

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با تاسی از سیره اهل بیت(ع) اظهارداشت: دفاع مقدس نمایش قدرت بزرگ اسلام و قرآن بود.

 

آیت الله فلاحتی احداث موزه دفاع مقدس در گیلان برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان گیلانی را از ضروریات دانست و بیان کرد: متاسفانه در این مقوله از بسیاری از استان‌ها عقب مانده‌ایم که باید جبران شود.

 

وی دفاع مقدس را حفظ دین و دفاع از ارزش‌ها دانست و خواستار ثبت خاطرات شفاهی رزمندگان شد و تاکید کرد: موزه دفاع مقدس بزرگ‌ترین حلقه ارتباط میان مدافعان ارزش‌های انقلاب با نسل‌های آینده است زیرا منجر به الگوسازی رزمندگان برای جوانان می‌شود.

 

آیت الله فلاحتی ایجاد فاصله بین مردم و رهبری را از توطئه‌های دشمن دانست و بر تبیین این موضوع در جامعه تاکید کرد و گفت: ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس سبب شکسته شدن شاخ قدرت‌های استکباری شد.

 

*ایجاد موزه دفاع مقدس اولویت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است

«محمد فهمیده قاسم زاده» نیز در این نشست حفظ فرهنگ دفاع مقدس، جلوگیری از تحریف و انتقال آن به نسل‌های آینده را رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: ایجاد موزه دفاع مقدس و مراکز فرهنگی در استان‌ها اولویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

 

 

گفتنی است، در این دیدار از تلاش‌های ۲۰ ماهه «عباس بایرامی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان قدردانی شده و «حسین مصطفی پور» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان معرفی شد.

کد خبر 940610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha