باید با افرادی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند  برخورد جدی صورت گیرد

سلمان‌زاده خواستار برخورد جدی با افرادی شد که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و به توصیه های پزشکی توجهی ندارند و گفت: متاسفانه بسیاری از شهروندان بیماری کرونا را باور ندارند که این مسئله، بسیار خطرناک است.

«شکرالله سلمان‌زاده» عصر امروز (یکشنبه ۳۱ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، بستری ۲۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های ویژه افراد کرونایی جنوب غرب خوزستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا رخ داد که چهار نفر از آنها از آبادان، سه نفر در خرمشهر و یک نفر از شادگان بود.

 

وی وضعیت جنوب غرب خوزستان را قرمز خواند و تاکید کرد: استفاده اجباری از ماسک در آبادان دستور خوبی است اما این امر برای خرمشهر و شادگان هنوز اتخاذ نشده است.

 

سلمان‌زاده ضمن هشدار به شهروندان خواستار رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی شد و ابراز کرد: متاسفانه بسیاری از شهروندان یا بیماری کرونا را باور ندارند و یا ترسی از این بیماری در خود احساس نمی‌کنند که این مسئله، بسیار خطرناک است.

 

وی همچنین خواستار برخورد جدی با افرادی شد که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و اذعان داشت: باید با چنین افرادی برخوردی جدی صورت گیرد چراکه وضعیت در جنوب غرب خوزستان مانند کل استان، قرمز است و روزانه تعداد موارد جدید شناسایی شده نسبت به قبل، بیشتر می‌شود.

 

کد خبر 940658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha