دختران عضو فعال جمعیت هلال احمر تجلیل می شوند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تجلیل و تقدیر دختران عضو فعال جمعیت هلال احمر به مناسبت آغاز برنامه های دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خبر داد.

«رامین معبودی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دختران عضو فعال جمعیت هلال احمر که در زمینه های علمی، ورزشی، هنری و ... فعال هستند همزمان با آغاز برنامه های دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تجلیل می شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: از دیگر برنامه های دهه کرامت حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراکز درمانی استان و دیدار و تجلیل از پرستاران و پزشکان به عنوان مدافعان سلامت خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: اهدای بسته های حمایتی و معیشتی به خانواده های نیازمند کرونایی و توزیع ماسک و دستکش و مواد شوینده در حاشیه شهرها و مناطق محروم از دیگر برنامه های داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت دهه کرامت است.

 

معبودی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی از جمله دیدار با امامان جماعات در جمعیت، حضور در مزار شهدا و غبارروبی و گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مسابقه مقاله نویسی و دلنوشته و بهترین جمله در خصوص «سردار دل ها» به یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از دیگر برنامه ها است که با مشارکت داوطلبان جمعیت برگزار می شود.

 

معبودی تاکید کرد: پخش صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) طبق سنوات قبل در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان در طول دهه کرامت از دیگر برنامه های معنوی ویژه داوطلبان جمعیت خواهد بود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اعلام داشت: تمامی برنامه های اجرایی در طول دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم مروج معارف فرهنگ رضوی در بین نوجوانان و جوانان داوطلب این جمعیت باشیم.

کد خبر 940806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha