تبلیغ عملی دین در دستور کار مبلغین باشد

حسن نژاد به برخی کارشکنی‌ها در حوزه تبلیغ دین اشاره کرد و گفت: نگاه ویژه ما باید به دین اسلام باشد؛ طلاب و مبلغین در همه حال مبلغ دین باشند و درراه تبلیغ عملی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین حسن نژاد» امروز (یکم تیر) در همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی استان مازندران که به مناسبت پاسداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد، بابیان اینکه تبیین و ترویج آموزه‌های دین مبین اسلام را وظیفه همگانی دانست و گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی ضمن توجه به محتوا باید به مدیریت تبلیغ در مجموعه استان موردتوجه باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به برخی کارشکنی‌ها در حوزه تبلیغ دین اشاره کرد و افزود: نگاه ویژه ما باید به دین اسلام باشد؛ طلاب و مبلغین در همه حال مبلغ دین باشند و درراه تبلیغ عملی گام بردارند.

 

وی به شیوع کرونا و حضور جهادی طلاب و روحانیون در جبهه مبارزه با این ویروس منحوس اشاره کرد و خاطرنشان شد: تداوم فضای همدلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز است.

 

حسن نژاد، تبلیغ در حوزه سرمایه‌گذاری را مهم‌ترین معروف دانست و گفت: در شرایط کرونا علیرغم اینکه درگیر تحریم همه‌جانبه هستیم بهترین شرایط را برای تأمین نیازهای مردم و ارائه خدمات پزشکی به مردم عزیزمان داشتیم و این را مدیون حمایت مقام معظم رهبری و تلاش مردم و مدیریت فرزندان این کشور و مجموعه قوای سه‌گانه هستیم.

 

کد خبر 940872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha