روشن ماندن مشعل فرهنگ با تکریم خانواده شهدا و ایثارگران

جعفری گفت: مشعل فرهنگ با تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها روشن ‌نگه داشته می شود و موجب احیای ارزش‌های عدالت‌محورانه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (یکشنبه 1 تیر) در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز گفت: شهادت یک ارزش بزرگ و ارزشمند است و امروز نیز توجه از ارزش های ایثار و شهادت کار فرهنگی بزرگی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: شهرداری شیراز با توجه به این اقدام فرهنگی، تعامل‌ و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در اولویت برنامه های فرهنگی خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران نیست و گره‌ گشایی از مشکلات این خانواده ها از مهمترین وظایف سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی است. 

جعفری تصریح کرد: مشعل فرهنگ با تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها روشن ‌نگه داشته می شود و موجب احیای ارزش‌های عدالت‌محورانه خواهد شد.

وی از در دست اقدام بودن تدوین دانشنامه «شهدای شیراز» خبر داد و عنوان کرد: تدوین این دانشنامه با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است و سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در حوزه‌های مرتبط  دیگر نیز همگام با بنیاد شهید گام بر خواهد داشت. 

معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: طرح «سپاس» با هدف تقدیر از خانواده‌های شهدا به انجام می رسد و در هفته مبارزه با مواد مخدر از خانواده سه تن از شهدای مبارزه با مواد مخدر تقدیر خواهد شد.

وی اعلام کرد: در اختیار قرار دادن سازه‌های تبلیغات شهری برای اعلان برنامه‌های بنیاد شهید، ارائه تخفیف فضاهای ورزشی، برگزاری اردو‌های یک روزه شیرازگردی و زیارتی، ثبت خاطرات خانواده شهدا و جانبازان، انتشار خاطرات همسران شهدا و تولید محتوا در سایر حوز‌ه‌ها در برنامه های فرهنگی شهرداری شیراز برای خانواده های شهدا و ایثارگران گنجانده شده است. 

کد خبر 941024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha