تحقق اهداف ستاد «تشییع» با حضور گسترده مردم شیراز در مراسم تشییع و بدرقه شهدا

عسگری گفت: ستاد «تشییع» در شیراز با هدف برگزاری باشکوه ‌تر مراسم وداع با شهدا تشکیل شده است و مردم شیراز با حضور گسترده در مراسم تشییع و بدرقه شهدا به تحقق اهداف آن معنا داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا عسگری»، امروز (یکشنبه 1 تیر) در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: آرامگاه سه هزار و 800 شهید در گلزار شهدای شیراز نشان از جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت در این شهر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز افزود: در اجرای طرح «سپاس» که مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اهمیت ویژه دارد.

وی اضافه کرد: شهروندان شیراز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معنا بخشیده اند و نماد آن شرکت در شرکت و ترتیب دادن مراسم باشکوه بدرقه شهدا است.

عسگری با اشاره به تشکیل ستاد «تشییع» در شیراز عنوان کرد: این ستاد با هدف برگزاری باشکوه ‌تر مراسم وداع با شهدا تشکیل شده است و مردم شیراز با حضور گسترده در مراسم تشییع و بدرقه شهدا به تحقق اهداف آن معنا داده اند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همراهی سازمان های مختلفی نیاز دارد و حضور سازمان فرهنگی شهرداری شیراز نیز در این حوزه اهمیت ویژه دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز در این نشست همراهی دستگاه های متولی را برای رفع کمبودهای تامین هزینه‌های درمانی ایثارگران، موثر دانست.

کد خبر 941031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha