ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی ۱۱۰ مسجد و ۶۵۰ مبلغ در ایام کرونایی قم

حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی از ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی ۱۱۰ مسجد و ۶۵۰ مبلغ در ایام کرونایی قم خبرداد و گفت: این حرکت توانست با خدمات اجتماعی دستان مردم را در دست امام حسین(ع) قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «رضا عزت زمانی» در  كنگره «گام دوم تبليغ» که امروز همزمان با اول تيرماه سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامی و روز تبليغ و اطلاع رساني دينی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی قم در مجتمع نور برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه کرامت اظهار داشت: در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 60 با حکم تاریخی حضرت امام(ره) هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم افزود: نقش و جایگاه تبلیغ مردمی و اثراتی که می گذارد و جریانی که تشکیل می دهد بسیار بارز و ارزنده است و امروز اگر حرف از مردم شناسی تبلیغ می زنیم همان حرفی است که امام راحل در ابتدای شروع این حرکت بیان کردند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم در طول دوره مدیریت جدید هم این نگاه وجود داشته باشد، البته مردم همیشه در میدان و پیشرو در احیای شعائر اهل بیت(ع) و ترویج دین هستند و این ما هستیم که باید جایگاه خود را بشناسیم و دنبال این کاروان عظیم حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی با اشاره به این که دغدغه ما با توجه به ظرفیت های اجتماعی که در قم وجود دارد برگزاری برنامه هایی با محوریت مردم است، گفت: ما همیشه دنبال ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و فداکاری هستیم و گاهی یادمان می رود که مردم خودشان باید حرکت کنند و هنر بچه های جهادی تلاش برای قیام مردم است و این که سبک و سیاق آن چگونه باید باشد مسأله مهمی است.

 

وی بیان داشت: با هدف تبیین و تدوین این محورهای محتوایی تلاش بر این شد که حلقه های فکری در قم صورت بگیرد و مطالبه تهران هم از قم همین است که از حضور اساتید معزز در قم استفاده کنیم و امروز شش کارگروه تخصصی شکل گرفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امسال هیآت قم به برکت حرکت عظیم اربعین در کارهای اجتماعی به ویژه در برنامه های مقابله با کرونا شرکت کردند و وارد صحنه جدیدی شدند و دستان مردم را در دستان امام حسین(ع) با خدمت اجتماعی قرار دارند.

 

وی با بیان این که 110 مسجد و 650 مبلغ در ایام گذشته کرونایی فعالیت تبلیغی داشتند، گفت: این بزرگواران خانه به خانه و محله به محله رفتند و با خدمات اجتماعی خود گل کاشتند و با خدمتی که انجام دادند توانستند باری را از دوش تبلیغ کشور بردارند.

کد خبر 941054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha