متولیان فرهنگی با وحدت رویه از  موازی کاری بپرهیزند

محسنی با بیان اینکه وجود وحدت رویه و عدم موازی کاری ادارات فرهنگی مورد تاکید است گفت: حفظ باورها و اعتقادات جوانان به دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی از اولویت‌های دستگاه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی، رییس و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان فومن امروز(۱ تیر) با «محمدرضا محسنی» فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

 

«محمدرضا محسنی» در این نشست که در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی که از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است اظهار کرد: نقش روحانیون در تبیین مسائل دینی و آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی از قبیل مواد مخدر، طلاق و موارد دیگر، نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و مهندسی فرهنگی است افزود: وجود وحدت رویه و عدم موازی کاری ادارات فرهنگی مورد تاکید است.

 

وی گفت: مساله فرهنگ بسیار حائز اهمیت است و باید به جای موازی‌کاری در فعالیت‌های فرهنگی، به کیفیت و اثرگذاری معارف دینی و ارزش‌های اسلامی توجه و برنامه‌های مدون و پایدار طراحی و اجرا کرد.

 

محسنی با تاکید بر لزوم ثبات باورها و همچنین تغییر برخی باورها تصریح کرد: حفظ باورها و اعتقادات جوانان به دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی از اولویت‌های دستگاه های فرهنگی است.

 

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن نیز با اشاره به نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی، خاطرنشان کرد: نقش مهندسی فرهنگی و دینی این سازمان در جامعه مورد توجه است.

 

وی با اشاره به لزوم افزایش فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات در شهرستان، از آمادگی این سازمان و وجود ظرفیت به منظور انجام برنامه‌های فرهنگی هنری برای دانش‌آموزان و فرهنگ سازی سبک زندگی دینی برای نوجوانان در قالب شورای فرهنگی روستا خبر داد.

کد خبر 940846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha