روحانیت در زمان غیبت رسالت خطیری در عرصه تبلیغ بر دوش دارند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه امروزه در دوران غیبت منزلت تقوا بر دوش روحانیت است، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت های تبلیغی به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(یک تیر) در همایش گام دوم تبلیغ که در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار داشت: روحانیت در عرصه تبلیغ رسالت خطیری بر دوش دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش تبلیغی روحانیت به ویژه در عصر غیبت، افزود: سازمان تبلیغات و روحانیت در زمینه تبلیغ و منزلت تقوا ادامه راه انبیا هستند.

 

وی با اشاره به تلاش امام راحل برای شکل گیری و پیروزی انقلاب و مبارزه با نظام سلطه، خاطرنشان کرد: باید اصول و آرمان های امام(ره) را الگو قرار دهیم و ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در عرصه تبلیغ اقدامات گسترده و اثربخشی در حال انجام بوده و همچنان باید این اقدامات تقویت شود و در راه رسیدن به اهداف متعالی از تلاش و کوشش دست نکشیم.

 

وی به وجود ظرفیت های تبلیغی در استان اشاره و تأکید کرد: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان فرصتی برای تعالی روحی جامعه، تقویت معنویت و اخلاق و هدایت جامعه به ویژه جوانان به سمت ارزش های دینی و معنوی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با قدردانی از زحمات گروه های جهادی و انقلابی در بحث کرونا و خدمت رسانی به مردم، بیان داشت: این اقدامات جهادی جوانان برگ زرینی بر تاریخ لرستان رقم زد.

کد خبر 941029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha