ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ایلام ادامه دارد

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ایلام، گفت: تاریخ اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

«سهیلا ملکشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام به ارائه خدمات غیر حضوری و بسترسازی این خدمات اشاره و اظهار کرد:  تمام امکانات و بسترهای زیرساختی ارائه خدمات غیرحضوری به خدمات گیرندگان تامین اجتماعی در استان ایلام مهیا است.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به جهت تامین سلامت مراجعان و قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس و از طرفی تکریم ارباب رجوع و تسریح در ارائه خدمات است.

 

وی به آنلاین بودن خدمات دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی و تاریخ اعتبار آنان اشاره کرد و افزود: تاریخ اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: شرط معتبر بودن تاریخ اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی به صورت آنلاین پرداخت حق بیمه کارگران است.

 

وی از تمام کارفرمایان خاصه شهرداری‌های استان درخواست کرد به جهت پرهیز از سرگردانی کارگران خدمات گیر نسبت به پرداخت به موقع حق بیمه کارگران خود اقدام کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام یادآورشد: خدمات آنلاین و برخط برای تمام خدمات تامین اجتماعی مهیا و نیازی به حضور فیزیکی به مراکز و شعب و مدیریت‌های تامین اجتماعی نیست.

 

وی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی و تسهیلات ویژه این سازمان در راستای شهروند مداری، جلب رضایتمندی، تامین آسایش و آرامش مخاطبین سازمان تحقق می پذیرد، خاطرنشان کرد: در دوران شیوع کرونا یکی از رویکردهای مهم سازمان توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه تعهدات به صورت غیرحضوری برای جلوگیری از اشاعه و انتقال ویروس کرونا بود که استقبال خوبی از سوی مردم نیز در این خصوص صورت گرفت.

کد خبر 941147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha