نماز جمعه در قزوین برگزار می شود

آیت الله عابدینی گفت: طبق نظر ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه قزوین این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه هماهنگی برگزاری نماز جمعه قزوین بیان کرد: الحمدالله طبق گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا، شرایط در قزوین به گونه ‌ای است که با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی امکان برگزاری نماز جمعه وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: خداوند در سوره جمعه فرموده وقتی برای نماز جمعه فراخوانده می‌ شوید، به سمت آن شتاب کنید و با اهتمام خاصی به استقبال آن بروید و امروز که با دستورالعمل ستاد ملی کرونا این فضا فراهم شده است ان‌شاالله همه با جدیت به استقبال و برگزاری باشکوه نماز خواهیم رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه ‌ها و صدا و سیما از نظر اطلاع‌رسانی، آگاهی و بسترسازی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در این شرایط تلاش ویژه داشته باشند تا با رعایت همه ضوابط و جوانب نماز جمعه برگزار شود.

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: برپایی نماز جمعه همان بزرگ دیدن شعائر الهی است و همه بسیج شده‌ایم تا این فریضه مهم دینی پس از چند ماه عدم برگزاری، باشکوه برگزار شود.

 

گفتنی است نماز جمعه قزوین از زمان آغاز بیماری کرونا و پیش از ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شد و نماز جمعه قزوین جزو نخستین نماز جمعه‌هایی بود که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم با نظر آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تعطیل شد.

کد خبر 941161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha