مجلس یازدهم با رفع مشکلات معیشتی مردم برای حفظ کرامت آنها تلاش کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ کرامت و شان مردم در بعد قانون گذاری گفت: مجلس یازدهم با رفع مشکلات معیشتی مردم برای حفظ کرامت آنها تلاش کند.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد اینکه تا چه اندازه باید در مورد قانون گذاری در راستای حفظ شان و کرامت مردم قانون گذاری ها انجام شود، گفت: قانون های ما باید مبتنی بر نیازها و مطالبه مردم باشد. یکی از مطالبات مردم و نیاز آشکار و پنهان جامعه امروز ما حفظ شان فردی و اجتماعی افراد است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی قانونی برای مردم وضع می شود باید احساس کنند که شخصیت شان و حریم شان در جامعه از ورودی های خطرناک و حملات در امان است و در واقع قانونی پیراسته برای مردم تصویب و اجرا شود.

 

وی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم قوانینی وضع کنیم که در آنها شخصیت حریم افراد حفظ شود، قطعا می توانیم هم در حوزه معیشت و هم فرهنگ که در حال حاضر اولویت جامعه و مجلس است، بهترین کارها را انجام دهیم و قوانینی که در این راستا دست و پاگیر بوده اند را حذف یا اصلاح و اگر خلا قانونی نیز وجود داشته باشد آن را رفع کنیم.

 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت مجلس یازدهم گفت: در حال حاضر ظرفیت خوبی در مجلس یازدهم وجود دارد که می تواند این اهداف را اجرایی کند. در واقع ما در راستای حفظ شان و کرامت ملت مان قانون گذاری داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: در بحث مسکن قبل از آنکه این موضوع ضربه ای به خانواده بزند، کرامت خانواده را پایین می آورد. اینکه پدر خانواده نتواند حداقل برای فرزندان اش مسکن را تامین کند یعنی اینکه کرامت آن پدر و آن خانواده به خطر افتاده است و ما باید تلاش کنیم تا این گونه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنیم و در این راستا ضمن حفظ کرامت خانواده ها جامعه را نیز از خطرات که متوجه آن است، مصون داریم./

کد خبر 941170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha