تقویت هویت اسلامی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام مهدوی گام دوم انقلاب را فرصت تحول در تبلیغ دانست و گفت: باید با تبلیغ مناسب دین و تقویت هویت اسلامی بتوانیم خرمشهرهای که در حوزه فرهنگ از دست داده ایم را باز پس گیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « سعید مهدوی امین» امروز(2 تیر) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت:  اساس تاسیس سازمان بر این بوده است که دستاورد حوزه را تبلیغ و ترویج دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه اعزام مبلغ اساس کار سازمان تبلیغات است، افزود: حوزه های علمیه تولید کننده و سازمان توزیع کننده است.

 

وی با بیان اینکه کار سازمان تبلیغ اسلام ناب است، بیان کرد: در راستای تبلیغ دین مبین اسلام، باید از ابزار و روش هایی کمک بگیرد و تاکنون روش های گوناگونی به کار گرفته شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اهمیت راه اندازی قرار گاه فرهنگی جهت رصد در حوزه تبلیغ دین، خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان امروزباید آنچه در حیث دینی و فرهنگی اتفاق می افتد رصد شده و بموقع پاسخ داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن هویت انقلاب اسلامی ما را نشانه گرفته است، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب در حوزه تبلیغ بتوانیم در حوزه فرهنگ خرمشهرهایی که از دست دادیم را باز پس بگیریم و بتوانیم هویت دینی اسلامی را بیش از پیش برگردانیم.

 

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: گام دوم تبلیغ به عنوان تحول در تبلیغ نام گذاری شده است.

 

کنگره ملی تبلیغ در لرستان برگزار می شود

 

حجت الاسلام مهدوی امین از برگزاری کنگره ملی تبلیغ در استان خبرداد و افزود: کنگره ملی تبلیغ در سال۱۴۰۰  در خرم آباد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این کنگره از اول تیرماه جاری در استان کلید خورده است، اذعان داشت: یکی از اساسی ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و کنگره ملی تبلیغ مردمی کردن تبلیع است.

 

حجت الاسلام مهدوی امین ابراز کرد: اساتید، مسوولین، دانشجویان، روحانیون مستقر، امامان جماعت  محله و روستا و موسسات کانون فرهنگی فعالان رسانه ای همه مبلغ هستند.

 

وی با بیان اینکه معلمان و فعالان تربیتی قرانی فعالان اقتصادی و تولیدی دانش بنیان کارکنان دستگاه هدی فرهنگی مبلغ هستند، گفت: کنگره ملی تبلیغ با حضور فعالان تبلیغ برگزار خواهد شد.

 

 حجت الاسلام مهدوی امین با تاکید به اینکه محورهای این همایش تبلیغ اسلام ناب و  مردمی سازی تبلیغ است، بیان کرد: اساس کار ما این است که تبلیغ مسائل دینی و اسلامی در دست مردم قرار دارد و  میخواهیم در دست مردم باقی بماند و تقویت شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: باید از ظرفیت های موجود برای تقویت فرهنگ دینی و اشاعه فرهنگ دین مبین اسلام ناب محمدی بهره گرفته شود.

 

 

کد خبر 941249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha