بازگشت ۲۰ واحد صنعتی به تولید با حمایت‌های قضایی

حجت الاسلام حمیدی گفت: حمایت‌های قضایی در خراسان جنوبی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی موجب شد تا ۲۰ واحد تولیدی از خطرتعطیلی نجات یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» صبح امروز (۲ تیر) در حاشیه بازدید مسئولان قضایی خراسان جنوبی از چند واحد تولیدی در بیرجند، اظهار کرد: دستگاه قضایی در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در خصوص واحد‌های تولیدی و صنعتی که با حمایت‌های دستگاه قضایی در سال گذشته به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: تولید در ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌های قضایی از سر گرفته شد و خوشبختانه از خطر تعطیلی نجات یافتند.

 

وی با تاکید بر اینکه حمایت دستگاه قضا از تولید و اشتغال را اولویت نخست دستگاه قضایی استان در سال جاری است، ادامه داد: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قابل حل است.

 

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: کمبود مواد اولیه و نقدینگی، مهمترین مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی استان خراسان جنوبی است که باید از ظرفیت کارگروه حمایت از تولید برای رفع این مشکل استفاده شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نبود بازار فروش در استان به عنوان یکی دیگر از مشکلات تولیدکنندگان، ادامه داد: خوشبختانه کیفیت محصولات تولیدی استان در کشور حرف برای گفتن دارد و باید با تبلیغ و اطلاع رسانی بازار محصولات در استان و خارج از استان مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است بازدید امروز رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان خراسان جنوبی از واحدهای تولیدی و صنعتی بیرجند به مناسبت دومین روز از هفته قوه قضاییه با عنوان حمایت قضایی از تولید و کارآفرینی انجام شد.

کد خبر 941293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha