در حوزه اجرایی کشور از علم استفاده بهینه نشده است

حسین‌زاده گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات اشتغال، معیشت، توسعه، آموزش و پرورش و سایر معضلات کشور را برطرف کنیم باید از علم به عنوان یک ابزار در جای درست استفاده شود و این همان کاری است که کشورهای توسعه یافته انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی‌حسین حسین‌زاده» امروز (دوشنبه ۲ تیر) در آئین تکریم و معارفه سرپرستان پیشین و جدید فرمانداری ویژه دزفول که در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت فرمانداری دزفول در شرایط انتخاباتی و خاص این شهرستان دشوار بود اما آقای بن‌عباس آن را پذیرفت و خوشبختانه با موفقیت این ماموریت به پایان رسید.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: برای حل مشکلات کنونی جامعه باید نگاه علمی داشت و قطعا با بررسی علل مشکلات می‌توان آنها را برطرف کرد.

 

وی با بیان اینکه از علم در حوزه اجرایی کشور استفاده بهینه نشده است عنوان کرد: باید این مسائل را با یکدیگر آشتی دهیم چرا که اگر می خواهیم مشکلات اشتغال، معیشت، توسعه، آموزش و پرورش و سایر معضلات کشور را برطرف کنیم باید از علم به عنوان یک ابزار در جای درست استفاده شود؛ این همان کاری است که کشورهای توسعه یافته انجام می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: شهرستان دزفول دارای ظرفیت‌های بسیاری است و امیدواریم شاهد گام‌های بیشتری برای توسعه شهرستان دزفول از سوی مسئولان باشیم.

 

حسین‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های دزفول اضافه کرد: دزفول از دیرباز قطب کشاورزی بوده و در سنوات اخیر شاهد اقدامات خوبی در زمینه صنعتی در این شهرستان بوده‌ایم لذا باید از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

 

در این مراسم «علی فرهمندپور» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معرفی و از زحمات «امید بن‌عباس» سرپرست پیشین این فرمانداری تقدیر شد. بن‌عباس نیز طی حکمی از سوی استاندار خوزستان به عنوان مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان منصوب شد.

کد خبر 941410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha