ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ساخت رستوران‌های حریم رودخانه کارون

گراوند در خصوص رستوران‌های حریم رودخانه کارون گفت: سازمان بازرسی کل کشور به قضیه ورود پیدا کرده و به علت اینکه برخی مقامات در این خصوص دخیل بودند اکنون در دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد گراوند» ظهر امروز (دوشنبه 2 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص ساخت‌وسازهای غیرمجاز و رستوران‌های حریم رودخانه کارون اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ساحلی رودخانه‌ها به تجاوز به حریم رودخانه‌ها بوده و خلاف قانون است.

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز با بیان اینکه سازمان آب و برق خوزستان در موارد متعددی درخواست خود را ارائه داده است افزود: این موضوع باید به درخواست سازمان آب و برق خوزستان مطرح شود چرا که متولی تخریب به نوعی این سازمان است.

 

وی با اشاره به اینکه دادستانی در این خصوص کمال همکاری لازم را داشته است تصریح کرد: دستورات لازم داده شده و اقدام به تخریب صورت گرفته شده است.

 

گراوند در خصوص رستوران‌های حریم رودخانه کارون عنوان کرد: سازمان بازرسی کل کشور به قضیه ورود پیدا کرده، پرونده قضایی تشکیل شده و به علت اینکه برخی مقامات در این خصوص دخیل بودند، این موضوع در صلاحیت تهران بوده و اکنون در دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

 

کد خبر 941435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha